V pátém vydání Speciálu pro podporu výku na dálkunaleznete inspirativní informace k formativnímu hodnocení žáků, co mohou dělat pracovníci školního poradenského pracoviště v nouzovém stavu, nabídku České školní inspekce – opakovací a procvičovací testy k výuce programu České televize UčíTleka, dále jak hodnotit žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadané. Přinášíme Vám také příklad dobré praxe ZŠ Heuréka, jak pomáhat žákům v plánování učení.
Zajímavá je i aktivita Muzea hl. města Prahy v době uzavírky škol – když školy nemohou přijít do muzea, přichází muzeum za žáky domů. Pracovníci lektorského oddělení připravují na každý týden materiály, které mohou školy využít při distanční výuce. Nabízejí virtuální výstavy, Dějiny Prahy za školou a web pro mladší žáky. Aplikace HistoryLab zase žákům ukazuje, jak za pomoci interaktivních nástrojů pracovat s historickými prameny. A samozřejmě ani v tomto vydání Speciálu nechybí aktuální přehled webinářů NPI ČR.